Діаріуш або тиск слова

February 10, 2020

Нова експозиція Івана Марчука

Filed under: Київ, Розваги, Різне — maksymus @ 17:20

 
Побував на виставці робіт Івана Марчука в центрі «Артареа» на Софіївській, 11-15. Блискучий проект «Секрети геніальності», в якому організатори поєднали як традиційну експозицію картин, так і аудіовізуальне представлення, відео-арт за мотивами «12 циклів» творчості. Друге для мене було цікавою новинкою; на стіни, стелю й підлогу виставкового приміщення в півтемряві під музику транслювали проекцію частково мультиплікованих картин, фотографій, відеофрагментів.


 

 

 

Картини останнього періоду. Помітно відрізняються від упізнаваного стилю митця
 

«Єва» (1993, полотно, акрил)
 

«Тут затишно мені» (2005, полотно, акрил)
 

 

 

 

Анімалістична композиція (1960-і, глина)

 

2 Comments »

  1. Що ж так сподвигло шанованого знов повернутися в два роки тому прокляте ґосударство-404?

    Comment by robofob — February 10, 2020 @ 18:31

    • «Коли мене запитують, чому я їду в цю державу, то я відповідаю, що не їду в державу, а їду на рідну землю.»

      Comment by maksymus — February 10, 2020 @ 18:45


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Website Powered by WordPress.com.