Діаріуш або тиск слова

March 28, 2020

Зручність автономності

Filed under: Життя, Різне — maksymus @ 08:49

 
Хай як мені подобаються стандартні пропозиції київського хліба, антиринкова соціальна політика місцевої влади, що популістським утриманням ціни змушує виробників порушувати виробничий процес, періодично навмисно погіршуючи якість продукції і зменшуючи різноманітність, нарешті набридла. Коли кілька років тому за якийсь день згнив мій улюблений «Український», зрозумів, що треба вирішувати питання своїми силами. Що ж, купив хлібопічку.

Хлібопічка стала наче вікном у вільний світ. У споживанні хлібної продукції я більше не залежу од зовнішніх примх. Хороше борошно, якісні додаткові інґредієнти, а більше нічого й не треба. Досить заправити пічку ввечері, щоб зранку завжди мати свіжий хліб на мій смак. Житній, білий, паска, будь-який, що спаде на ум.

З проголошенням карантину я ще більше оцінив переваги, що їх надає кустарна автономність домашнього хлібного виробництва. Коли в рекомендаціях, застерігаючи виходити зайвий раз, згадують про хліб, я вже не одразу розумію, навіщо за ним виходити кудись, адже все так зручно. І витрати часу мінімальні. Кількох хвилин вистачає, щоб усе заправити і натиснути потрібні кнопки. Всіляко рекомендую.
 

2 Comments »

  1. я давно не беру українського, бо він як став соціальним зовсім уже неїстівний, а от білоруський (несоціальний) — нормальна заміна

    Comment by yarynayaryna — March 28, 2020 @ 10:29

    • Мої пошуки їстівного хліба звелися до пошуків пропорцій для завантаження. Для хорошого житнього в автоматичних хлібопічках треба підбирати.

      Comment by maksymus — March 28, 2020 @ 12:30


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Website Powered by WordPress.com.