Номінований на багато нагород минулорічний фільм «Ірландець» мені катастрофічно не сподобався. Ні відеоряд, ні сюжет, ні скручена дуля-деконструкція жанру в кишені, якою автори, схоже, найбільше пишалися. Але головне, що мене неприємно відлякувало всю картину, це гра акторів. Здавалося, що основні ролі грають якісь мертв’яки: вони ходять, рухаються, говорять, але вони мертві наче в екранізації того оповідання Прістлі.
І от, виявляється, цей помітний мертво-живий ефект виник унаслідок застосування новітньої технології. (Якою автори теж неабияк задоволені.) Для того, щоб омолодити акторів, була використана нейромережа, що чудово відпрацювала на старому відеоматеріалі з тими ж обличчями, і за допомогою якої було перероблено кожний кадр.
А наближається час, коли актори взагалі стануть непотрібні. Задати параметри, і нейромережа створить їх з усього раніше побаченого. І це будуть цілком ориґінальні віртуальні актори з ідеальними емоціями й такі, що виконають будь-яку режисерську задачу. От тільки вони будуть неживі.
Омолоджений нейромережею Роберт Де Ніро (Ірландець, 2019)
Не дивився і не буду. Шлейф бундючності тягнеться за стрічкою.
Comment by TheDarkMax2 — January 9, 2020 @ 14:50
Навпаки, пафос мав привабити глядачів.
Comment by maksymus — January 9, 2020 @ 14:51
Так це не внутрішній, зовнішній: актори, режисер. Запихато.
Comment by TheDarkMax2 — January 10, 2020 @ 09:28