Діаріуш або тиск слова

October 8, 2006

Написи на стінах

Filed under: Політологія — maksymus @ 10:24
«Подонки высшей меры.» Л. Д. Кучма

Цивілізованість споруджує будівлі, культурність їх зберігає, а варварство прагне зруйнувати або в безсиллі розмалювати безладними графіті. Так було завжди, і з Римом, і з Царгородом, і з Києвом.

Коли 2004-го стіни Поштамту розмальовували ті самі люди, котрі співали «ми не бидло», це було принаймні забавно. Коли після перемоги незначний фрагмент революційних рисунків «окультурили», поставили під скло, для пам’яті, а решту стерли, це було досить розумно. Але коли тепер збережені під склом написи зазнали ретушування в орвеллівському стилі, це вже виходить за межі розуміння. Це навіть не варварство, не безкультур’я, це набагато гірше — до влади знов повернулись подонки.

(До і після.)


До і після. Характерно, що саме демократію покидьки люто ненавидять.

 
P. S. Страшно навіть уявити, що ці бандити тепер можуть накоїти в державних архівах, керівництво над якими отримали за партійною квотою після відставки Боряка. Чекатимемо на нові скандальні зникнення документів?
 

Advertisements

17 Comments »

  1. згоден

    Comment by sparrow_hawk — October 8, 2006 @ 10:52

  2. І це тільки видима частина айсбергу. Дійсно, що там робиться за високими стінами ми не знаємо.

    Comment by markitka — October 8, 2006 @ 13:01

    • Коли оранжеві робили помилки у перший рік, про це знала вся країна. І сприймала відповідно гостро неґативно, бо очікування були завищені. Ніхто тоді не задумувався, у кого в руках залишаються змі.

      А сьогодні вже не помилки, а прямі злочини тими самими змі подаються як визначні досягнення нової-старої влади. І населення знов сприймає все належним чином.

      Comment by maksymus — October 8, 2006 @ 18:57

  3. ЦЕ ДОПИСАЛИ?!!!
    Нічого собі.

    Comment by iozhikov — October 8, 2006 @ 13:17

  4. 1. Звідки висновок що винна влада в тому що хтось обгадив цю стіну?
    2. Людина що пише на стінах і при цьому співає “ми не бидло” автоматично перестає бути бидлом? Може ті хто робили новий допис теж співали те саме? А може то писали ті самі люди що й у 2004?

    Comment by pashyrey — October 8, 2006 @ 20:53

    • Пояснення    Малокультурні учасники Оранжевої революції варварські розрисували колони та стіни київського Поштамту 2004-го. Наступного року стіни почистили, але з певних мотивів залишили невеличкий фрагмент як символ тих подій, своєрідний експонат музею під відкритим небом. Як експонат цей фрагмент політичних графіті поставили під скло (див. фотографії у статті за посиланням.) Нещодавно теперішня влада в особі Клюєва звернула увагу на те, що там були випади проти Януковича. Тишком-нишком, без зайвих обговорень виконавці владної волі віце-прем’єр-міністра скло зняли, написи, що вони вказували так чи так на Януковича та його біографію, почистили. У деяких випадках замінили на антидемократичні (як видно на фото), антиоранжеві випади. Нові фальсифікати (їм звичний процес) ретушували так, немов це написали учасникі подій 2004-го. Потім скло поставили на місце. Отже, була знищена автентичність пам’ятки тих подій. Її існування у такому вигляді більше немає сенсу. Виходів два: 1) відновити за знімками справжні написи і надавити по руках тих, хто пошкодив пам’ятку Майдану (малоймовірно за сьогодняшніх умов швидкого згортання будь-яких завоювань тієї зими); 2) зняти скло і завершити очистку колони від вже несправжніх написів.

      Comment by maksymus — October 8, 2006 @ 22:28

      • Re: Пояснення    ну якщо нові написи теж під склом тоді перепрошую. забираю свої слова
        назад. Я думав вони поверх скла.

        Comment by pashyrey — October 9, 2006 @ 09:14

  5. Максим, поздравляю с великим открытием. До вас была известна лишь “осетрина” двух степеней свежести. Вы внесли свежую струю – “быдло” трех степеней. Б1 – забавно, Б2 – разумно, Б3 – подонственно.

    Аплодисменты, переходящие в овацию. (Занавес). Крапка.

    >>Характерно, що саме демократію покидьки люто ненавидять.

    Ну да, конечно. Вчитайтесь.

    Comment by ibicus_lj — October 9, 2006 @ 02:12

    • Б2 — не варвари, це було спроба окультурення варварства. Але не стану ще раз розтлумачувати свій апокриф. :)

      Comment by maksymus — October 9, 2006 @ 07:36

      • >>це було спроба окультурення варварства

        Судя по фотогорафиям, окультуривать там особо было нечего – кроманьонцы рисовали лучше да и глубоких философских сыслей тоже не замечено :)

        Comment by ibicus_lj — October 9, 2006 @ 19:10

        • Не сомневаюсь, Вы бы были обескуражены, если бы кто-нибудь начал ретушировать рисунки кроманьонцев в музеях.

          Comment by maksymus — October 9, 2006 @ 19:24

          • Естественно, ведь рисунки кроманьонцев – это Ценность.

            Comment by ibicus_lj — October 9, 2006 @ 19:45

            • Смотря в чьих глазах. Не помню деталей, церковь ретушировала откровенные сцены, или нет? Для меня — кусочек стены с надписями 2004-го и был такой исторической ценностью.

              Comment by maksymus — October 9, 2006 @ 19:53

  6. Треба було цей пункт оговорити в Універсалі національної єдності!

    Comment by igordudnik — October 9, 2006 @ 10:34

    • Краще в новому меморандумі. :)

      Comment by maksymus — October 9, 2006 @ 11:10

  7. я вважаю, що яник має полне право удаліть любі написи, які паскудять його честь і гідність – дописувать щось інше то вже по-бидляцькі!

    Comment by jarepa — October 20, 2006 @ 16:00

  8. Саме хотів на фотки поcатися, а вони не відображаються – ви їх з пікаси поприбирали? :-(

    Comment by magner58 — December 2, 2011 @ 00:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: